CHAT MED OSS
Kundeservice

    Regovs nettbutikk i Thorning - Danmark

    Alle handler er underlagt dansk lov og inngås på norsk eller engelsk via hjemmesiden regovs.no, regovs.dk, regovs.se eller regovs.com og inngås mellom deg som kunde, og

    Regovs.Com APS

    Højgårdsvej 25 - Port 5

    Thorning, 8620 Kjellerup, Danmark

    E-post: info@regovs.dk

    Tlf: 0045 61515300

    Mva-nr. 928 730 662 

     

    Betaling

    Det kan betales med følgende:

    Vipps

    Kredittkort: Visa, Mastercard, Maestro och JCB

    Klarna: Pay later

    EHF betaling for offentlige virksomheter, bankoverføring.

     

    Ved bankoverføring, sjekk eller lignende, er du ikke beskyttet av innsigelsesordningen.

    Konto i Danske Bank Norge

    Kontonummer: 84502520813

    EHF faktura - KUN offentlige virksomheter:

     

    Beløpet trekkes først på kortet når varen blir sendt.

     

    Priser:

    Alle prisene vises inklusive  toll, MVA og alle andre avgifter.

     

    Tilbud:

    Alle kampanjer, tilbud, rabatter og salg gjelder ikke med tilbakevirkende kraft. Det vil si at prisen på varen ved bestillingstidspunktet gjelder.

     

    Levering:

    Vi sender bestillingen innen 0-5 virkedager. Ordre betalt via bankoverføring sendes 0-5 virkedager etter at vi har registrert innbetalingen.

    Hvis ordren inneholder bestillingsvarer, vil ordren imidlertid ikke bli sendt før vi kan foreta en samlet levering, med mindre annet er avtalt.

    Ordrer leveres i pakke til Posten-pakkebutikk. Hvis Regovs ikke kan sende ordren innen den ovennevnte oppgitte fristen, kan du annullere ordren.

     

    Frakt Norge:

    • Ordre kan sendes for 59 kr til Posten pakkebutikk
    • Ordre kan sendes som privatpakke eller forretningspakke mot pristillegg.
    • For bestillinger under 299 kr kommer et gebyr på 99 kr i tillegg 

    Angrerett

    Som forbruker har du 365 dagers angrerett når du handler hos oss.

    Ved kommersielle kjøp (engros bestillinger) er det ingen angrerett.

     

    Angrefristen utløper 365 dager etter dagen du mottok varen, eller når du får den siste varen i fysisk besittelse når det dreier seg om en avtale som omfatter flere forskjellige varer bestilt i én bestilling og varene leveres enkeltvis. 

     

    Du må innen 365 dager etter mottak informere oss om at du ønsker å angre på kjøpet. Melding skal sendes til e-post info@regovs.no.no eller ved å benytte angreskjemaet. I meldingen må du gjøre oss tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte deg av angreretten. 

                   

    Du kan ikke angre ved bare å nekte å motta varen uten samtidig å gi oss klar beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

     

    Returnering

    Du må sende ordren i retur til oss uten unødvendig forsinkelse og senest 14 dager etter du har varslet oss om at du ønsker å angre på kjøpet. Du må selv betale for de direkte kostnadene i forbindelse med returforsendelse - inkludert tollbehandlingsgebyr tilbake til Danmark. Du bærer selv ansvaret for varen fra leveringstidspunktet.

    Manglende originalemballasje kan utgjøre en verdiforringelse, så for å være sikker på å kunne få alle pengene tilbakebetalt, anbefales det at varen returneres i originalemballasjen.

    Angre på en del av kjøpet
    Hvis du har kjøpt flere varer hos oss, har du mulighet til å sende bare én eller enkelte varer i retur selv om de er kjøpt under én ordre.

    Vær oppmerksom på at du ikke vil få tilbakebetalt fraktkostnadene hvis du angrer på bare en del av kjøpet.

    Varer unntatt fra angreretten

    • Levering av varer som er produsert i henhold til forbrukerens spesifikasjoner eller har fått et tydelig personlig preg.

     

    Du mister din angrerett hvis;

    -  du bryter forseglingen på varer som av helsemessige eller hygieniske grunner ikke er egnet for å bli returnert.

     

    Varens tilstand når du sender den i retur

    Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og måten den fungerer på. Med andre ord kan du prøve varen på samme måte som du ville prøvd den i en fysisk butikk, men du kan ikke ta den i faktisk bruk.

     

    Hvis varen er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi den som brukt, som betyr at du bare får deler av eller ingenting av kjøpesummen tilbake hvis du angrer på kjøpet, avhengig av varens kommersielle verdi.

     

    Pakker som ikke blir hentet:
    Hvis du ikke henter pakken og den sendes tilbake til oss, vil du bli belastet med de faktiske fraktkostnadene for returforsendelsen - inkludert tollbehandlingsgebyr tilbake til Danmark. Ved avbestilling vil disse bli motregnet i beløpet du ellers ville fått tilbake.

     

    Tilbakebetaling av kjøpesummen

    Hvis du angrer på kjøpet, får du tilbakebetalt beløpet du har betalt til oss. Ved eventuell verdiforringelse som du er ansvarlig for, blir dette trukket fra kjøpesummen.

     

    Hvis du benytter deg av angreretten, refunderer vi alle betalinger mottatt fra deg, inkludert fraktkostnader (unntatt ekstra kostnader på grunn av ditt tilvalg av annen leveringsmåte enn den billigste formen for standardlevering vi tilbyr) uten unødvendig forsinkelse og under alle omstendigheter innen 14 dager fra den datoen vi mottok varsel om din beslutning om å angre på denne avtalen. Vi gjennomfører tilbakebetalingen med samme betalingsmetode som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet med oss.

     

    Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen til vi har mottatt varen i retur, med mindre du før den tid har fremlagt dokumentasjon på at du har returnert varen.

     

    Hvis du angrer på kjøpet, skal varen sendes til:

    Regovs, Højgårdsvej 25 - Port 5, Thorning, 8620 Kjellerup, Danmark.

     

    Du kan også angre på kjøpet ved å gi klar beskjed om det og levere den personlig på adressen ovenfor fra mandag til torsdag mellom klokken 9 og 15 eller fredag mellom klokken 9 og 14.

     

    Vi mottar ikke pakker uten levering direkte til oss (f.eks. sendt til pakkebutikk/postbutikk) eller pakker sendt per etterkrav.

     

    Varer som ønskes byttet til annen størrelse/farge/type, vil bli byttet innen 24 arbeidstimer etter at vi har mottatt returvaren. Kostnaden for returforsendelser av denne typen skal betales av deg.

     

    Reklamasjon:

    OBS! Før du returnerer en reklamasjonsvare, vennligst send info og evt. bilde til: info@regovs.dk

    Kjøpslovens mangelregler gjelder for varekjøp.

    Når du handler hos oss som forbruker, har du 24 måneders reklamasjonsrett. Det betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i pris, avhengig av den konkrete situasjonen. Det er et krav at reklamasjonen er berettiget, og at mangelen ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller annen skadeforvoldende adferd.

    Du må reklamere innen ”rimelig tid” etter at du har oppdaget at varen har en mangel. Hvis du reklamerer innen to måneder etter at mangelen ble oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.

    Hvis reklamasjonen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktkostnader. Produktet må alltid sendes tilbake i forsvarlig emballasje. Husk å få kvittering for forsendelsen, slik at vi kan refundere fraktkostnadene.

    Når du returnerer varen, vennligst beskriv problemet så detaljert som mulig.

    Vi mottar ikke pakker uten levering direkte til oss eller pakker sendt per etterkrav.

     

    Personvernpolicy
    For at du skal kunne inngå en avtale med oss, trenger vi følgende opplysninger:
    Navn, adresse og e-postadresse.

     

    Vi registrerer og deler personopplysningene dine for å kunne levere varen til deg.

     

    Personopplysningene registreres hos Regovs.com APS og lagres i fem år, hvoretter dataene slettes.

     

    Behandlingsansvarlig hos Regovs.dk er direktør Olav Møller

     

    Som registrert hos Regovs.com APS, har du rett til når som helst å motsette deg registreringen. Du har også rett til å få innsikt i opplysningene som er registrert om deg. Du har disse rettighetene i henhold til personvernforordningen, og henvendelser i forbindelse med dette rettes til: info@regovs.dk

     

    Klage

    Hvis du ønsker å klage på kjøpet, skal du rette henvendelsen til info@regovs.no (Olav Møller).

    Hvis vi ikke lykkes med å finne en løsning, kan du enten bruke e-merkets forbrukertelefon eller sende klage til relevant myndighet på dette området, såfremt vilkårene for dette er oppfylt.

     

    E-merkets forbrukertelefon:

    Unik kjøperbeskyttelse på 10 000 kr per handel, se e-merkets gratis kjøperbeskyttelse

    Du har alltid tilgang til e-merkets gratis Forbruger Hotline når du handler hos oss.

     

    Center for Klageløsning:

    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    www.naevneneshus.dk

    Hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til EU-kommisjonens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

     

     Handelsbetingelsene er sist oppdatert september 2023

     

    Ved bruk av angreretten og returnering av ordre, vennligst bruk dette skjemaet: https://www.regovs.no/returseddel-i-5.html